Uważamy, że spełniamy się jako ludzie nosząc pomoc tym, którym życie nie pozwoliło się cieszyć tym wszystkim co jest dookoła pełną piersią lub stworzeniom, które bez pomocy zwyczajnie nie będą mogły w ogole żyć. Właśnie dlatego - ze zwykłej potrzeby serca - stworzyliśmy nasze własne akcje charytatywne "ŻYJĘ PIĘKNIE - POMAGAM", bo dla nas piękne życie to właśnie niesienie pomocy istotom żyjącym.
W poszczegolnych zakładkach zobaczycie podsumowanie każdej akcji oraz imiona i nazwiska naszych wspaniałych darczynców
Chcecie zaproponować własną akcję, cel? Piszcie śmiało na: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
(for English,scroll down)
Centrum Baletowe Neoclassica - www.neoclassica.pl - jak co rok zaprasza na wyjątkowe warsztaty baletowe:
NEOCLASSICA BALLET SUMMER WORKSHOPS
DLA KOGO?
osób w wieku 11- ........................(niektóre zajęcia są nawet dla młodszych - np.: stretchingi)
KIEDY?
4 lipca – 30 lipca
GDZIE?
Centrum Baletowe Neoclassica
www.neoclassica.pl - ul.Litewska 3 w Warszawie (przy Teatrze Syrena)
PEDAGODZY:
Sara Michelle Murawski - pierwsza solista Pensylvania Ballet,
Magdalena Łońska - była solista Bayerishe Ballet,
Bartek Woszczyński - absolwent The Rambert School, pedagog Centrum Baletowego Neoclassica
Nathalie Sonnenschine - dyrektor i założycielka Centrum Baletowego Neoclassica, dyrektor Warsaw Ballet,
Kinga Gintowt - pedagog Centrum Baletowego Neoclassica
POZNAJ MAGIĘ BALETU
edukacyjne warsztaty baletowe
Centrum Baletowe Neoclassica chcąc szerzyć wśród dzieci i młodzieży wiedzę na temat baletu klasycznego oraz chcąc zarazić tych najmłodszych i nieco starszych pasją do tańca – postanowiła zaoferować szkołom podstawowym, gimnazjom oraz liceom edukacyjne warsztaty pod nazwą „POZNAJ MAGIĘ BALETU”.
Opis warsztatów
Warsztaty trwające 120 minut są podzielone na dwie części – teoretyczna i praktyczną
Podczas części teoretycznej dzieci oraz młodzież:
poznają historię baletu klasycznego,
zapoznają się ze strojami oraz obuwiem baletowym,
mogą zadawać dowolne pytania związane z baletem.
Podczas części praktycznej dzieci i młodzież po przebraniu się w wygodniejsze stroje wezmą udział we fragmencie lekcji baletu klasycznego, podczas, której:
poznają podstawowe pozycje baletowe oraz ich nazwy,
poznają ćwiczenia wzmacniające i rozciągające
poznają podstawy rytmiki.
Na sam koniec dzieci i młodzież wezmą udział w QUIZIE BALETOWYM.
Dzieci zostana podzielone na kilka grup
Każdej z grup będą zadawane pytania
Po 3 pierwszych rundach odpadną Ci, którzy odpowiedzieli na najmniej pytań
Drogą zadawania kolejnych pytań zostanie wyłoniona zwycięska drużyna
Zwycięska drużyna otrzyma:
darmowe wejście na zajęcia do Centrum Baletowego Neoclassica dla każdego
dyplom dokumentujący zwyciężenie w QUIZIE BALETOWYM
Prowadząca
Natalia jest absolwentką Hamburskiej Szkoły Baletowej im. Johna Neumeiera, choć naukę baletową rozpoczynała w studiu taneczno-aktorskim na moliera. Jeszcze w trakcie nauki tańczyła już w w zespole Johna Neumeier'a obsadzana w rolach nie tylko zespołowych, co więcej na koniec nauki w szkole zatańczyła główną rolę w "Dziadku do orzechów" w choreografii Johna Neumeiera na prestiżowej Gali im. Niżyńskiego w Hamburgu w roli siostry Anny Grabki, która tym spektaklem zakończyła swoją karierę taneczną.
Do roku 1999 uczęszczała do Państwowej Szkoły Baletowej w Warszawie. Podczas nauki w Polsce była dwukrotną laureatką Ogólnopolskiego Konkursu Tańca w Gdańsku. W 1997 r. zdobyła III miejsce w kategorii juniorów, a w 1999 r. I miejsce w kategorii seniorów jako najmłodsza w historii konkursu. W styczniu 1999 r. jako finalistka uzyskała stypendium na Międzynarodowym Konkursie Tańca Prix de Lausanne (tylko dwie Polski były finalistkami tego konkurs, Natalia jako ostatnia), co umożliwiło jej wyjazd do prestiżowej szkoły w Hamburgu. Już w Hamburgu została dwukrotnie uhonorowana stypendium Hapag-Lloyda dla osób wybitnie uzdolnionych, co również (dwukrotne przyznanie tego stypendium) miało miejsce tylko raz – w wypadku Natalii.
Natalia w trakcie trwania swojej typowej tanecznej kariery (typowa = praca w Teatrach na etacie) miała okazję pracować z najwybitniejszymi choreografami, m.in. z Johnem Neumeierem, Krzysztofem Pastorem, Alexiejem Ratmanskym, Kevinem Haigenem i innymi. Po ukończeniu szkoły baletowej w Hamburgu dostała angaż w zespole Neumeiera, gdzie już w pierwszym sezonie tańczyła wiele ról zespołowych i małych partii solistycznych w „Giselle", „Iluzji, jak Jezioro łabędzie” (ten balet z jej udziałem ukazał się jako pierwszy z kolekcji baletów Johna Neumeira na DVD) , „Niżynskim" i wielu innych.
W latach 2003-2006 współpracowała głównie z Teatrem Muzycznym Roma, tworząc tam chociażby rolę niezapomnianej białej kotki Wiktorii w musicalu "Koty". To też tam wypatrzona przez dyrektora finansowego Marka Szyjko stawiała swoje pierwsze kroki jako specjalista do spr. PR i marketingu oraz tłumacza (polski-angielski-polski).
W roku 2005 zainspirowana nadarzającą się okazją – byciem asystentką Romana Polańskiego – napisała książkę "O tym, jak powstawał Taniec Wampirów Romana Polańskiego", która została opublikowana w tym samym roku i znajduje się w Bibliotece Narodowej jako jedyny przykład dokumentu teatralnego w postaci rozbudowanego albumu. Praca nad ta książką, przy okazji której poznała produkcję teatralną od zaplecza zrodziła w niej przekonanie, że kiedyś i to nawet w niedługim czasie, sama zajmie się produkcją spektakli teatralnych, a dokładnie tanecznych.
W sezonie 2005/2006 była związana z Operetką Mazowiecką, tworząc solistyczne kreacje w "Zemście nietoperza" oraz "Księżniczce Czardasza". To w trakcie tej krótkiej przygody, podczas, której spotkała swoją bardzo kibicująca jej nauczycielkę z lat szkolnych – Barbarę Żelazny – pomyślała, że może warto byłoby wrócić do baletu i spełnić swoje marzenie z dzieciństwa...zatańczyć Odettę i Otylię (główne partie tańczone przez jedna solistkę) w „Jeziorze Łabędzim”
Od sezonu 2006/2007 do 2010/11 była związana z Operą Narodową, później Polskim Baletem Narodowym, gdzie zgodnie z jej marzeniem przygotowała jedną z największych partii repertuaru klasycznego – Odettę-Odylię z „Jeziora łabędziego". Debiut artystki w tej roli odbył się w 2007 r. W tym samym roku zadebiutowała w roli Tatiany w "Onieginie" Cranki, a w 2008 r. wystąpiła w roli Królowej Śniegu w "Dziadku do orzechów" Czajkowskiego i w roli tytułowej w "Annie Kareninie" Szczedrina. Od września 2007 r. była solistką Baletu Opery Narodowej. Od tamtej chwili kreowała solistyczne partie w „Light and Shadow" K. Pastora, „Kopciuszku" F. Ashtona, „Concerto Barocco" G. Blanachina, „Kurt Weill" K. Pastora i wielu innych baletach będących w repertuarze Polskiego Baletu Narodowego.
W 2008 podczas I Ogólnopolskiego Konkursu Choreograficznego im. Bronisławy Niżyńskiej zadebiutowała w roli choreografa i od tamtego czasu stworzyła podczas Warsztatów Choreograficznych „Kreacje" mini spektakle: „ Anioły" (2009), „Demony" (2010), „To tylko iluzja" (2011).
W 2009 roku jeszcze jako solistka Polskiego Baletu Narodowego i de facto prekursora nowego trendu w Polsce – pole dance - założyła Pole Dance Project – pierwszą w Polsce agencję artystyczną o głównym profilu Pole Dance. W późniejszym okresie Pole Dance Project przekształciło się w studio i agencję, które od 2013 roku znajdują się w rękach nowych właścicieli. To praca nad tym projektem spowodowała, że w późniejszych latach była pod kątem organizacyjnym bardzo przygotowana do założenia własnej szkoły baletowej.
W 2010 roku nawiązała współpracę ze znanym malarzem Jacques Gassmannem, z którym występuje sporadycznie do tej pory tworząc performance artystyczne (razem występowali m.in.: w Museum am Dom w Wurzburgu, podczas Festiwalu Beethowensowskiego w Wurzburgu, na Targach Sztuki – ART FAIR w Rzymie).
W 2012 roku, kontynuując rozwój swojego hobby, założyła Stowarzyszenie Pole Sport Polska i zorganizowała Pierwsze Oficjalne Mistrzostwa Polski w tej dyscyplinie (od roku 2014 z przyczyn zawodowych i osobistych nie jest już prezesem tego Stowarzyszenia). Prowadząc jednocześnie studio pole dance i Stowarzyszenie Pole Sport łącząc to dodatkowo z jeżdżeniem na różne zawody w charakterze sędziego (Natalia ma licencję sędziego tańca sportowego) Natalia powoli zaczynała zdawać sobie sprawę, że jest coraz bliżej podjęcia decyzji o ostatecznym wyborze baletu jako jej kierunku w zyciu zawodowym i emocjonalnym.
W 2013 została zaangażowana jako pedagog w Akademii Tańca Etoile – tam prowadziła zajęcia ze stretchingu, tańca neoklasycznego oraz baletu dla młodzieży i dorosłych, jak również inne.
W 2014 roku założyła Fundację Neoclassica wspierającą sztukę tańca neoklasycznego w Polsce oraz Centrum Baletowe Neoclassica kształcące młodych adeptów sztuki tańca klasycznego neoklasycznego oraz wspierające osoby w rozwoju w innych kierunkach związanych z tańcem.
Również w 2014 roku założyła zespół Warsaw Ballet, którego jest dyrektorem artystycznym, tancerką oraz choreografem. Pierwsza premiera Warsaw Ballet „OF LOVE – wieczór baletowy” miała miejsce zaledwie parę miesięcy temu w czerwcu 2015 roku.
Obecnie poza prowadzeniem Fundacji Neoclassica, Centrum Baletowego Neoclassica oraz Warsaw Ballet odnosi międzynarodowe sukcesy jako uznana instruktorka stretchingu www.facebook.com/Natalia.stretches oraz www.nataliastretches.blogspot.com , kreatorka własnego treningu stretchingowego Extensio - www.extensio.pl oraz blogu będącego poetyckim ujęciem istoty tańca www.nataliaballerina.blogspot.com .
Gdzie odbywają się warsztaty?
Warsztaty odbywają się w Centrum Baletowym Neoclassica – ul.Litewska 3/Warszawa
lub w danej placówce na terenie Warszawy (szkole podstawowej, gimnazjum, liceum) jesli są na miejscu warunki
Dostępne terminy
Niedziele oraz Poniedziałki w godzinach 10-12
Cennik
500 zł* + ewentualne koszty dojazdu
*kwota niezależna od liczby uczestników
Kontakt
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
+48 506306203
Centrum Baletowe Neoclassica dbając o holistyczny rozwój swoich kursantów i uczniów co sezon organizuje wiele warsztatów i szkoleń uzupełniających edukację taneczną naszych młodszych i starszych podopiecznych.
Niektóre warsztaty i szkolenia są jednorazowe, a niektóre znajdują się w naszej stałej ofercie (zob.w menu po lewej stronie) i jesteśmy w stanie zorganizować je na specjalne zamówienie w naszym Centrum lub w dowolnym innym miejscu.
Warsztaty, które oferujemy kierujemy głównie do:
- przedszkół
- szkół podstawowych
- gimnazjów
- liceów
Zapraszamy do szczegółowego zapoznania się z proponowanymi przez nas warsztatmi i zapraszamy do kontaktu z nami
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
GIMNASTYKA + RYTMIKA + STRETCHING DLA DZIECI | ||||
---|---|---|---|---|
DZIEŃ | GODZINA | POZIOM | WIEK SUGEROWANY | PEDAGOG |
Czwartek | 15.00 | początkujący | 6-9+ | Nathalie Sonnenschine |
BALET KLASYCZNY DLA DZIECI i MŁODZIEŻY | ||||
---|---|---|---|---|
DZIEŃ | GODZINA | POZIOM | WIEK SUGEROWANY | PEDAGOG |
Wtorek | 16.00 - 17.20 | początkujący+ | 8-13 | Nathalie Sonnenschine |
Czwartek | 16.00 - 17.20 | początkujący+ | 8-13 | Nathalie Sonnenschine |
Sobota | 11.15 - 12.30 | początkujący+ | 8-13 | Nathalie Sonnenschine |
BALET KLASYCZNY DLA MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH | ||||
---|---|---|---|---|
DZIEŃ | GODZINA | POZIOM | WIEK SUGEROWANY | PEDAGOG |
Poniedziałek | 16.00 - 17.20 | początkujący | 11+ | Nathalie Sonnenschine |
Poniedziałek | 17.30 - 18.40 | od podstaw | 11+ | Nathalie Sonnenschine |
Wtorek | 10.00-11.10 | od podstaw | 11+ | Yo Sakai |
Środa | 16.00 - 17.20 | średni | 11+ |
Nathalie Sonnenschine |
Środa | 17.30 - 18.40 | średni | 11+ | Nathalie Sonnenschine |
Środa | 20.00 - 21.10 | od podstaw | 11+ |
Klaudia Janicka/ Nathalie Sonnenschine |
Piątek | 10.00 - 11.15 | średni + | 11+ | Yo Sakai |
Piątek | 16.00 - 17.20 | średni+ | 11+ |
Yo Sakai |
Piątek | 17.30 | średni + | 11+ | Yo Sakai |
Sobota | 14.00 - 15.30 | średni + | 11+ |
Nathalie Sonnenschine |
BALANCHINE TECHNIQUE | ||||
---|---|---|---|---|
DZIEŃ | GODZINA | POZIOM | WIEK SUGEROWANY | PEDAGOG |
Wtorek | 17.30 - 18.40 |
średni (w balecie klasycznym) |
11+ | Nathalie Sonnenschine |
POSTNEOKLASYKA | ||||
---|---|---|---|---|
DZIEŃ | GODZINA | POZIOM | WIEK SUGEROWANY | PEDAGOG |
Czwartek | 17.30 - 18.40 |
średni (w balecie klasycznym) |
11+ | Nathalie Sonnenschine |
PRO ARCH + POINTE TECHNIQUE | ||||
---|---|---|---|---|
DZIEŃ | GODZINA | POZIOM | WIEK SUGEROWANY | PEDAGOG |
Piątek | 19.05 - 20.10 | początkujący + | 7+ | Nathalie Sonnenschine |
MASTER BALLET MIX - partnerowanie+wariacje | ||||
---|---|---|---|---|
DZIEŃ | GODZINA | POZIOM | WIEK SUGEROWANY | PEDAGOG |
Sobota | 15.30 - 17.00 |
średni + (w balecie klasycznym) |
11+ | Nathalie Sonnenschine |
CONTEMPORARY & FLOOR WORK | ||||
---|---|---|---|---|
DZIEŃ | GODZINA | POZIOM | WIEK SUGEROWANY | PEDAGOG |
Poniedziałek |
21.10 - 22.10 | open | 11+ | Maciej Regulski |
Sobota | 17.00 - 18.10 | open | 11+ | Anna Godowska |
MODERN DANCE - technika Hortona | ||||
---|---|---|---|---|
DZIEŃ | GODZINA | POZIOM | WIEK SUGEROWANY | PEDAGOG |
Czwartek | 20.00 - 21.00 | open | 11+ | Kinga Gintowt |
JAZZ | ||||
---|---|---|---|---|
DZIEŃ | GODZINA | POZIOM | WIEK SUGEROWANY | PEDAGOG |
Czwartek | 21.00 - 22.00 | open | 11+ | Kinga Gintowt |
EXTENSIO STRETCHING WORKOUT | ||||
---|---|---|---|---|
DZIEŃ | GODZINA | POZIOM | WIEK SUGEROWANY | INSTRUKTOR |
Poniedziałek sznurki+szpagaty+plecy |
20.10 - 21.10 | open | 7+ | Paulina Jędrzejczyk |
Wtorek sznurki lub szpagaty |
18.45 - 20.00 | open | 7+ | Nathalie Sonnenschine |
Środa Plecy |
18.45 - 20.00 | open | 7+ |
Nathalie Sonnenschine/ Klaudia Janicka |
Środa sznurki + szpagaty |
21.10 - 22.20 | open | 7+ |
Klaudia Janicka/ Paulina Jędrzejczyk |
Piątek szpagaty + sznurki |
21.10 - 22.20 | open | 7+ | Paulina Jędrzejczyk |
Sobota (ADVANCED) |
12.50 - 14.00 | robiący sznurki i spzagay | 7+ |
Nathalie Sonnenschine |
TANIEC LUDOWY i HISTORYCZNY | |||||
---|---|---|---|---|---|
DZIEŃ | DATA | GODZINA | POZIOM | WIEK SUGEROWANY | PEDAGOG |
Niedziela | 10.00-13.00 | open | 11+ | Ewa Budny |
NEOCLASSICA KRAFT TRENING | ||||
---|---|---|---|---|
DZIEŃ | GODZINA | POZIOM | WIEK SUGEROWANY | INSTRUKTOR |
Wtorek | 21.00 - 22.00 | open | 11+ | Nathalie Sonnenschine |
NEOCLASSICA FUNCIONAL WORKOUT | ||||
---|---|---|---|---|
DZIEŃ | GODZINA | POZIOM | WIEK SUGEROWANY | INSTRUKTOR |
Poniedziałek | 19.05 - 20.00 | open | 11+ |
Nathalie Sonnenschine |
AKROBATYKA | ||||
---|---|---|---|---|
DZIEŃ | GODZINA | POZIOM | WIEK SUGEROWANY | TRENER |
Wtorek | 20.00 - 21.00 | open | 11+ | Jarosław Konasiuk |
RO ARCH - jako wstęp do POINTE TECHNIQUE | ||||
---|---|---|---|---|
DZIEŃ | GODZINA | POZIOM | WIEK SUGEROWANY | PEDAGOG |
Piątek | 19.05 | open | 7+ | Nathalie Sonnenschine |
HISTORIA TAŃCA i BALETU | ||||
---|---|---|---|---|
DZIEŃ | GODZINA | POZIOM | WIEK SUGEROWANY | PEDAGOG |
Poniedziałek | 20.00 | open | 11+ | Ewa Kretkowska |
UMUZYKALNIENIE | ||||
---|---|---|---|---|
DZIEŃ | GODZINA | POZIOM | WIEK SUGEROWANY | PEDAGOG |
Poniedziałek | 17.30 - 18.40 | open | 11+ | Krzysztof Kozakiewicz |
ANATOMIA I FIZJOLOGIA | ||||
---|---|---|---|---|
DZIEŃ | GODZINA | POZIOM | WIEK SUGEROWANY | PEDAGOG |
Środa | 20.10 | open | 11+ | dr.Mariusz Hrycyna |
AKTORSTWO | ||||
---|---|---|---|---|
DZIEŃ | GODZINA | POZIOM | WIEK SUGEROWANY | PEDAGOG |
Piątek | 20.00-21.00 | open | 11+ | Grzegorz Sierzputowski |